
Judo examens gaan door, met aangepaste maatregelen vanwege de warmte
De komende dagen worden hoge temperaturen verwacht. Na zorgvuldige afweging hebben wij besloten om de geplande judo examens door te laten gaan. Onze judoka’s hebben de afgelopen periode hard gewerkt en serieus toegewerkt naar dit examenmoment. Wij vinden het belangrijk dat zij de kans krijgen om te laten zien wat zij in de afgelopen periode hebben geleerd. Uiteraard nemen wij de warme omstandigheden serieus. Daarom zullen onze trainers gedurende de examens extra letten op de omstandigheden in de zaal en waar nodig direct inspelen op de situatie. Om de examens verantwoord te laten verlopen nemen wij de volgende maatregelen: De intensiteit van het examen wordt aangepast aan de temperatuur De focus ligt meer op techniek en controle, met minder onnodige fysieke belasting Tijdens het examen lassen wij een extra drinkpauze…








